AGENCIJA
VIJESTI
STANDARDI
POBOLJŠANJE KVALITETA
REGISTRI I LISTE
Proteklih nekoliko godina u JZU “Banja Ilidža” Gradačac ne poznaju pojam sezone – prema riječima dr. Enesa Tokića, direktora ove javne zdravstvene ustanove u kojoj se primjenjuju savremene metode liječenja i medicinske rehabilitacije bazirane na ljekovitim svojstvima mineralne vode – sezona ovdje traje tokom čitave godine. Takvim rezultatima je, dodaje dr. Tokić, doprinijela i akreditacija za uspostavljen sistem kvaliteta koju je ova Ustanova sa 94,00 % ispunjenih akreditacijskih standarda dobila 2016. godine Rješenjem o akreditaciji Upravnog odbora Agencije za kvalitet i akreditaciju u zdravstvu u Federaciji BiH (AKAZ)
“Rad na kvalitetu je nešto što ne prestaje, i mi smo u proces akreditacije ušli i kako bismo između ostalog ispunjavanjem najviših standarda kvaliteta poboljšali uslove čime smo kao Ustanova koja je dijelom svojih usluga i na tržištu svakako dodatno poboljšali svoju poziciju”, kaže dr. Enes Tokić potcrtavajući pozitivne efekte akreditacije:
“Uspješnim prolaskom kroz proces i dobijanjem akreditacije naša Ustanova je dobila potvrdu da je na ljestvici visoko pozicioniranih ustanova profesionalnog kvaliteta i standarda poslovanja, što se naravno pozitivno odrazilo i na samo poslovanje tako da imamo popunjenost kapaciteta oko 90 odsto tokom cijele godine. Ranije smo imali sezone, ali nam sada sezona traje 365 dana”, dodaje dr. Enes Tokić najavljujući nove projekte proširenja kapaciteta JZU “Banja Ilidža”, a samim tim i broja zaposlenih.
Koordinatorica kvaliteta u JZU “Banja Ilidža” Gradačac Umihana Sahačić kaže kako u ovoj Ustanovi kontinuirano rade na kvalitetu.
“Predano smo radili na uvođenju sistema kvaliteta i akreditaciju smo dobili sa visokim stepenom ispunjenih akreditacijskih standarda. Dobijanjem akreditacije nismo stali s radom na kvalitetu – naprotiv, nastavili smo da održavamo uspostavljeni sistem i da ga unapređujemo, i vjerujem da kada bi sad bila nova vanjska ocjena da bismo imali još bolju ocjenu i viši stepen ispunjenosti čemu stalno težimo svi u ovoj Ustanovi, svaki uposlenik je posvećen tome i redovno nam se obraćaju s prijedlozima i idejama kako neke stvari da još bolje unaprijedimo”, kaže visa medicinska sestra Umihana Sahačić koordinatorica kvaliteta u JZU “Banja Ilidža” Gradačac.
Direktor Ustanove dr. Enes Tokić dodaje kako je osim promjena u radu, kroz proces akreditacije kod menadžmenta i osoblja primijetio I promjenu u cjelokupnom pristupu.
“Jedna od najvećih promjena koje donosi akreditacija jeste ‘promjena u glavi’, promjena razmišljanja o značaju uspostavljanja kvaliteta kako za zaposlenike, tako i za krajnje korisnike naših usluga što u konačnom cilju doprinosi da i jedni i drugi budu zadovoljniji”, kaže dr. Enes Tokić.
Direktor Agencije za kvalitet i akreditaciju u zdravstvu FBiH doc.dr. Ahmed Novo koji je nedavno posjetio JZU “Banja Ilidža” Gradačac izrazio je zadovoljstvo viđenim i činjenicom da kultura kvaliteta koju AKAZ aktivno promovira živi u ovoj Ustanovi.
“Banjski turizam je razvojna šansa Bosne i Hercegovine. Imamo resurse, dobru volju, lijepu prirodu i kvalifikovane ljude što uz pružanje sigurne i kvalitetne usluge može biti dobitna kombinacija”, kazao je doc.dr. Ahmed Novo.