AGENCIJA
VIJESTI
STANDARDI
POBOLJŠANJE KVALITETA
REGISTRI I LISTE
Kontinuirana Obuka za koordinatore kvaliteta koju provodi AKAZ nastavljena je u četvrtak 03. aprila 2025. godine u hotelu Hollywood-Ilidža, gdje je učesnicima predstavljen Modul 4: Etička i pravna pitanja i prava pacijenata (KOD/OP/04-K) koji je prezentirala Snježana Bodnaruk Dipl.iur i Modul 5: Sistem žalbi (KOD/OP/05-K) koji je prezentirao Armin Hurić mr.iur.
Na temu "Etička i pravna pitanja i prava pacijenata" predavala je gđa. Snježana Bodnaruk, dipl.iur,. U okviru edukativnog modula je bilo riječi o medicinskoj etici, načelima i pravilima kojima se ocjenjuje ponašanje zdravstvenih radnika, o skupu etičkih načela zdravstvenih radnika, medicinskoj deontologiji, historijskom razvoju etike. Dalje, je bilo govora o profesionalnim tajnama, moralnim dilemama, medicinskoj greški, o standardima i kriterijima kojima se tretira ova problematika. Ovaj modul uključuje i prava pacijenata, gdje se govori o međunarodnim dokumentima kojima se regulišu prava pacijenata, zakonima u FBiH koji se odnose na prava pacijenata, pravo na informaciju i obavještenje o postupku liječenja, pravo na tajnost podataka, pravo na uvid u medicinsku dokumentaciju.
Armin Hurić, mr.iur., predavao je na temu "Sistem žalbi” i zašto je on potreban, šta obuhvata sistem žalbi, što uključuju pisane politike i procedure, uputstvo korisnicima za podnošenje prigovora, vodič za pacijente, vođenje postupka, odgovor na prigovor ili žalbu. Za pravilno funkcionisanje sistema žalbi neophodno je i educirano osoblje za reagovanje na prigovore i upravljanje prigovorima. Koordinatori kvaliteta su naučili kako obaviti klasifikaciju i analizu prigovora, kako izvještavati o prigovorima.
Učesnici su u radnim grupama imali priliku da rade vježbe i primjere iz prakse.
Na kraju, održano je predavanje mr.sci. Nermine Vehabović-Rudež,- Mr. psiholoških nauka, psihotarapeut pod nazivom: Podrška i samopodrška za zdravstvene djelatnike.